loading...

سهیم نیوز

در آیکون آتاورز ، به هر سو که نگاه کنید چشم انداز های خیره کننده ای را میبینید و میتوانید لذت ببرید. کمی آن طرفتر از طعم اسرارآمیز غذاهای دریایی لذت ببرید و اگر از تفریح و آببازی خسته شدید در کافهها

sahim6 بازدید : 4297 دوشنبه 17 مهر 1402 زمان : 21:21 نظرات (0)

در آیکون آتاورز ، به هر سو که نگاه کنید چشم انداز های خیره کننده ای را میبینید و میتوانید لذت ببرید. کمی آن طرفتر از طعم اسرارآمیز غذاهای دریایی لذت ببرید و اگر از تفریح و آببازی خسته شدید در کافههای اطراف این ساحل استراحت کنید. به خاطر همه این پیشرفتها و همه این جاذبههای گردشگری، اماکن تفریحی، هتلها و مراکز خرید لوکس هم هست که دبی به یکی از توریستیترین شهرهای دنیا تبدیل شده است و تعداد مسافران آن در سال تا این اندازه بالا است. این آکواریوم یکی از جاذبههای گردشگری محبوب میان گردشگران تور دبی است و از سه بخش مخزن اصلی، باغوحش زیرآبی و تونل شیشهای تشکیل شده که حدود 10 میلیون لیتر آب را در خود جای داده است. پارک آبی آکواونچر (آتلانتیس) دبی: این پارک آبی دبی یکی از جاذبه های گردشگری پر بازدید در این شهر است و در میان پربازدید ترین جاهای دیدنی دبی قرار دارد. علاوه بر باغهایی که پیشتر به آنها اشاره کردیم، این شهر پارکهایی دارد که به نوعی جاذبه دبی شناخته میشوند. از بهترین شهربازی های دبی که در دنیا حرف اول را میزنند میتوان به شهربازی آی ام جی ورلد دبی، شهربازی لگولند دبی، شهربازی موشن گیت دبی و پارک بالیوود دبی اشاره کرد. این شهر تحسینبرانگیز از بلندترین برجهای دنیا گرفته تا ابر خودروهای لوکس و گرانترین هتلهای جهان، همه و همه را در خود جای داده است. اگر در شلوغی کلافه میشوید، پیشنهاد ما به شما عزیزان برای بازدید از وسیعترین بالکن جهان، بازه زمانی 10 تا 12 صبح است.

Real Estate Instagram post graphic design با تور دبی پاییزی 1401 از روی بلندترین سکوی تماشای جهان، دو بار غروب خورشید را در تور دبی ، مهمان چشمهایتان کنید؛ یکبار از طبقه 148 و بار دیگر از طبقه پائین برج به تماشای غروبی دلانگیز بنشینید. در ضمن خوب است این را هم بدانید که دو مرکز خرید ارزان نیز در دبی ساخته شده اند که یکی از آن ها مرکز خرید اوت لت مال دبی و دیگری مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی است. اوت لت مال از جمله بهترین مرکز خرید دبی است. دیدنی های دبی به حدی زیاد هستند که از شمارش خارج شده اند مثل برج خلیفه ، ساحل جمیرا ، دهکده جهانی دبی ، اسکای دایو دبی ، شهربازی آی ام جی ، بازار مدینه جمیرا ، آکواریوم لاست چمبرز ، ساحل لامر ، خیابان السیف ، اسکله ابرا ، موزه آینده دبی ، جزیره نخل جمیرا ، برج العرب ، اوت لت مال دبی ، مرکز خرید مرکاتو ، مرکز خرید ابن بطوطه، مرکز خرید وافی ، مرکز تجارت جهانی ، مرکز خرید برجما ، پارک آبی آکواونچر آتلانتیس ، آب نمای دبی ، منطقه هنری السرکل ، پارک ند ریزورت ، رود خور دبی ، دیره ، دهکده ی میراث و غواصی دبی و.. محبوبترین سواحل دبی از دید توریستان، سواحلی مثل ساحل جمیرا دبی، ساحل کایت دبی، ساحل الممرز دبی، ساحل پالم جمیرا و ساحل السیف دبی اشاره کرد.

اگر سرتان را به سمت بالا بچرخانید و سقف شیشه ای این بنا را تماشا کنید تصاویر زیبایی از اهرام مصر را خواهید دید. شما در این گالریها همیشه جدیدترین مدل طلا و جواهرات را خواید دید و یکی از بهترین جواهر فروشی های تهران است. اگر به دنبال سفری پر از تفریحات خاص هستید، پیشنهاد ما به شما شرکت در تور دبی 1401 است. اگر در پی پارک آبی ارزان با محیطی کوچک و خانوادگی هستید، اسپلش پد را پیشنهاد می کنیم. قوانین خاص: در این پارک آبی برای افراد کوتاه قد محدودیتهایی وجود دارد. اما اگر بیشتر تفریحات ساحلی برایتان اهمیت دارد و دوست دارید که هتلتان به دریا چشم انداز داشته باشد، بهتر است که یکی از هتل های منطقه مارینا دبی، منطقه جمیرا دبی یا جزیره پالم جمیرا دبی را برای اقامت خود رزرو کنید. بعضی از کشتیهای کروز از مسیر خور دبی و بعضی از آن ها از دبی مارینا (تفرجگاه ساحلی دبی) عبور می کنند و معمولا برنامه های تفریحی بسیار شادیبخش و مفرحی دارند. لازم به ذکر است که از وسط دبی یک نهر عبور کرده است که به آن خور دبی میگویند. از رودخانه که عبور کنید به ساحل میرسید. نکته جالب این است که دبی تمامی این پیشرفتها را در همین چند سال اخیر به دست آورده و تا چند دهه قبل خبری از این امکانات نبوده. این پارک یکی از مدرنترین و کاملترین مجموعههای آبی در دبی است که باعث شده هتل آتلانتیس در طول سال میزبان گردشگران از سراسر جهان باشد. در آتلانتیس وقتی از سرسرههای رقابت، سرسره ایمان، سرسره انتقام خدای دریا و ترن آبی بگذرید به طولانیترین رودخانه آرام (لیزی ریور) دبی میرسید، مطمئن باشید که دقایق سرگرم کنندهای بر روی این رودخانه در انتظارتان است. این پارک آبی با ۳۰ سرسره هیجان انگیز و امکانات تفریحی و رفاهی متنوع امروزه به یکی از محبوبترین پارک های آبی دبی تبدیل شده است.

از اینجا به بعد انتخاب با شماست که در ساحل بمانید و آفتاب بگیرید یا دوباره به هیجان پارک برگردید. این دهکده بزرگ سالیانه در بین ماه های نوامبر و فوریه شروع به پا میشود و ماه آغاز کار اینجا نیز محسوب می شود . وقتی مسافر دبی باشید آتلانتیس یکی از اولین هتلهاییست که برای اقامتی لوکس و عالی به شما پیشنهاد میشود. این دو برج در سطح جهانی معروف هستند و مسلما شما هم تا به حال بارها و بارها تصاویر آن را در جاهای مختلف دیده اید. احتمالا شما هم تصاویر خوش منظر و دلربای زیادی از شهر دبی با آن آسمان خراشهای زیبا و اماکن تفریحی مدرن دیده باشید و این را هم شنیده باشید که دبی تا چه اندازه پیشرفته شده است و تا چه اندازه بین مسافران در سراسر جهان و همین طور توریستهای ایرانی محبوبیت پیدا کرده است. گذشته از بازیها و تفریحات آبی کم نظیری که در پارک آبی آتلانتیس برای شما تدارک دیده شده است، این مجموعه میزبان آکواریوم آتلانتیس یا همان لاست چمبرز است. مرکز خرید ابن بطوطه دبی که توسط نخیل ساخته شده است، یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان است. ارتفاع 321 متری این هتل لقب بلندترین هتل سوئیت جهان را به این هتل الصاق کرده است.این هتل چندین رکورد جهانی گینس را برای خود به ثبت رسانده است.دو نمونه از این رکوردها، تولید بزرگترین قوطی خاویار و گرانترین کوکتل به ارزش بیش از 27000 درهم بوده اند. ساحل فور بای فور، ساحلی عمومی درنزدیکی پارک ساحلی جمیرا قرارگرفته است.این ساحل هیچگونه امکانات رفاهی ندارد و مکان مناسبی برای گردشگران تور ارزان دبی است که به یوگای ساحلی و کمپ علاقه مند هستند.

پارک آبی وایلد وادی در هتل جمیرا بیچ ام سقیم قرار گرفته است. اسپلش ان پارتی علاوه بر وسایل مهیج آبی با رستوران، کافه و فضایی برای دوش نیز تجهیز شده است. طراحی این برج شگفت انگیز بر عهده یکی از معماران مشهور انگلیسی به نام تایم رایت بود. فضای داخلی هر برج به طرزی متناسب و با وسایل زیبا و همچنین بالاترین استاندارد ها طراحی شده است. تنها افراد بالای 15 سال مجوز ورود به بازی را دارند. عنوان بلندترین هتل جهان نیز تا سال 2018 به “JW Marriot Marquis” تعلق داشت. دسترسی به پارکهای آبی آکواونچر و وایلد وادی در روز تولدتان رایگان است. اگر قرار است خانوادگی به پارک آبی آتلانتیس بروید باید اضافه کنیم که در این مجموعه بخش مجزایی برای کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است. تعداد زیادی از مسافران هتل آتلانتیس اقامت در این هتل را تنها به قصد تفریح در این مجموعه آبی انتخاب کردهاند. پنلهای آلومینیومی با روکش نقره و شیشههای بازتابنده برج های دوقلوی جمیرا، تصویری معاصر و متمایز را ایجاد کرده و این برجها را به نمادی از دبی مدرن تبدیل کردهاند. 380 معمار و تکنيسن پس از 6 سال تلاش، طرح بينظير آدريان اسميت را به برج 828 متري خليفه در دبي تبديل کردهاند. برج دبی با 163 طبقه و 828 متر ارتفاع نمونهای بیمثال از برتری معماری را به رخ دنیا میکشد. سالن تناسب اندام برج خلیفه با مساحت 6320 متر مربع در پنج سطح قرار دارد و میزبان باشگاه بدنسازی و اسپا برج است.ورزش شما در این باشگاه با مناظر پانوراما از داون تاون تکمیل می شود.

مراکز خرید دبی که تمامی برندهای معروف آمریکایی و اروپایی در این مراکز خرید سرمایه گذاری کردند و هر کدام از این مرکز خریدها را برای ارائه اجناس خود انتخاب کرده اند علاوه بر اینها شما هرگز در دبی جنس فیک یا قلابی نخواهید خرید چرا که فقط ارجینال دارند. برج خلیفه در مقابل برخی از برجهای معروف جهان که فقط کابرد مخابراتی یا صرفاً تجاری دارند، جزو سازههای همه منظوره محسوب میشود و واحدهای مسکونی، تجاری، هتل، رستوران، جاذبههای توریستی، تجهیزات مخابراتی و به قولی تمام کاربریها و کمالات را در خود جمع کرده است. همان طور که گفته شد بهترین اماکن تفریحی و جذاب ترین جاذبههای گردشگری و جاهای دیدنی را دبی در خود جای داده است. جزیرههای مصنوعی که به سرانجام رسیدهاند و اجازه پیاده سازی پروژه را داشته اند جزیره نخل دبی است که کاملا شبیه به یک نخل زیبا است که جزو جاهای دیدنی دبی است. ۲۵۰ متری (۸۲۰ فوت) در جزیره بلوواترز در امارات متحده عربی در فوریه ۲۰۱۳ اعلام شد. سکوی طبقه ۱۲۵ در ارتفاع ۴۵۶ متری قرار دارد و در زمان افتتاحیه بلندترین سکوی تماشای روباز در جهان بود. از ساعت 12 تا 18 شلوغترین زمان بازید از برج خلیفه است. از لوکس ترین بخش های موجود در دبی مال می توان به بخش فروش جواهرات و ساعت ها اشاره کرد. از امکانات این هتل لوکس میتوان به سالن آرایشی، تراس، بیلیارد، سونا، استخر روباز، ماساژ، امکانات ویژه معلولین، اتاق خانواده، سالن ورزشی، فروشگاه و اینترنت و آی مک اشاره کرد. این پارک از ظهر تا ۲۰ شب باز است و سالن راک آن از ۱۴ تا ۲ صبح باز است. با توجه به اینکه ویزای توریستی دبی ۱۴ روز اعتبار دارد، اگر بنا به هر دلیلی بیشتر از ۱۴ روز در دبی اقامت داشته باشید مشمول جریمه خواهید شد. دبی یکی از شهرهای توریستی جذاب است که در لیست بهترین شهرهای جهان برای سفر سال۲۰۲۰ قرارا دارد.

خرید کردن یکی از بخشهای اصلی تور دبی به شمار میرود و نباید از آن غافل شد. نباید در تور دبی این تجربه هیجانانگیز را از دست بدهید. با تور دبی به شهر شگفتیها و تفریحات هیجانانگیز سفر کنید؛ شهری که با جاذبهها و شگفتیهایش دل هر گردشگری را آب اجاره ماشین در دبی میکند. آیکون تاورز پروژه ای فوق العاده است و در آن می توانید زندگی شهری را در بهترین حالت آن، تجربه کنید! برای بازدید از این موزه می توانید هر روزه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر به بازدید از این موزه بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پارک آبی آتلانتیس دبی می توانید به سفربانک مراجعه نمایید. آتلانتیس جز معدود پارکهای آبی در دبی است که ساحل اختصاصی دارد. تابهحال با خودتان تصور کردهاید که از نزدیک با کوسهها رو در رو شوید، با آنها شنا کنید یا به آنها غذا بدهید؟ با تور دبی 1401 در بخش کارتون نتورک به دنیای کارتونها سفر کرده و شخصیت کارتونی موردعلاقه خود را در دنیای واقعی ملاقات کنید. می باشد. که هر یک از این مراسمات و امکاناتی که در این مراسمات در اختیارتان قرار می گیرد متفاوت می باشد، در ادامه با پیکج های متنوع این مراسمات در چرخ و فلک چشم دبی را با هم مطالعه می کنیم. جت اسکی، موجسواری و کایاکسواری از امکاناتی هستند که میتوانید برای هیجان بیشتر به سراغشان بروید. قیمت تور دبی 1401 نسبت به تفریحات و امکاناتی که در اختیار مسافران تور دبی قرار میدهد، بسیار بهصرفه است. این برج غولپیکر که توجه همه جهان را به خود جلب کرده است، رتبه بلندترین و اولین آسمانخراش را در دنیا از آن خود کرده است. جالب است بدانید در لابی مجسمه ۱۰ متری شیشه ای وجود دارد که بیش از ۳ هزار شیشه با رنگ های مختلف در آن بکار رفته است، همچنین در این قسمت 8 نقاشی دیواری وجود دارد که سیر حرکت سیاره های تقویم شمسی و برج های فلکی و همچنین داستان های اساطیریو باستانی آتلانتیس را به تصویر کشیده است، این نقاشی ها اثر هنری هنرمند بزرگ نقاش به نام آلبینوگونزالس اسپانیایی است.

به سرزمین زامبیها بروید و سقوط آزاد از ارتفاع 58 متری را تجربه کنید. این رستوران با محیط آرام و دلنشینی که دارا می باشد در ارتفاع 200 متری از سطح دریا واقع شده و به ارائه برترین و بهترین خدمات توسط کادری حرفه ای به مشتریان در برج العرب می پردازد. ضمنا یک شهربازی دیگر هم در حال ساخت و ساز در این مجموعه است که وقتی افتتاح شود، این مجموعه سرگرمی و تفریحی کامل تر هم می شود. مجموعه آبی آتلانتیس تمام هنرش را برای طراحی بخش سرسرهها به کار گرفته تا یکی از کاملترین و هیجان انگیزترین سرسرههای آبی را در پارک خود داشته باشد. ساحل مجتمع اقامتی جمیرا، مجموعه ای برای خرده فروشی (تک فروشی ) است که در ساحل جلوی مجتمع اقامتی ساحل جمیرا بدست موسسه هولدینگ مراس، شرکتی در مالکیت شیخ محمد بن رشید المکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، ساخته شد. این موزه در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار مترمربع وسعت دارد و روی دیوارههای این بنا اشعاری از شیخ محمد بن راشد نوشته شدهاند. این قلعه تاریخی در سال ۱۷۸۷ برای دفاع از شهر ساخته شد و در سال ۱۹۷۱ به موزه تبدیل شد. در تور دبی نوروز 1401 قیمت بلیت ورودی بخشهای مختلف برج خلیفه، برای کودکان زیر چهار سال رایگان است. باغ وحش و آکواریوم زیر آب مرکز خرید دبی دلیل دیگری برای بازدید از این دنیای دیدنی است. فضای داخلی آیکون تاورز بسیار شیک است همچنین، چشم انداز دیدنی از اسکای لاین دبی را به زندگی روزمره شما هدیه می دهد. دبی؛ شهری حیرتانگیز که اوج رویای شما را به واقعیت تبدیل کرده است. همه اینها دبی را به شهری شگفت انگیز تبدیل می کنند که یکی از بهترین مکان های دنیاست برای کار ، زندگی و مسافرت. آل مکتوم با بهرهوری از موقعیت شهر و تفکرهای روشن توانست، دهکدهای پیشپا افتاده را به شهری برتر در جهان تبدیل کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 2,226
  • بازدید سال : 22,967
  • بازدید کلی : 47,318